Mercun Oh Mercun


Masalah yang sama berulang setiap tahun bila tiba time raya. Mercun! 

Tak serik? Tak takut dengar berita pasal orang cedera disebabkan mercun? Biasanya selagi tak kena kt kita selagi tu lah tak serik kann? Orang kita, cmtu lah.

Belum pun habis puasa, mcm2 jenis mercun dah bunyi. Alahaii. Tak sayang nyawa ke adik-adik?

Pleaseeeeeeeeeeeee, jgn main mercun! Setakat pop pop ngn bunga api boleh lahh. hewhew. Tak bagi main mercun sebab sayang koranggg. Taknak korang raya dekat hospital. Kang tak best. Hurm.

Nanti tak pasal2 masuk paper. Kesian parents. Nak kena keluarkan duet uk biayai rawatan lagi. Hurm

Tepuk dada tanya imannnn :')

4 comments.. read them below or add one

✿AINAA ROSEBERRY✿ ✿AINAA ROSEBERRY✿ 21 July, 2014
Ena memang tak pernah main mercun.. huuuuu tak suka bunyik mercun, boleh buat ena sakit kepala
Fatin Bella Fatin Bella 21 July, 2014
sama lahh. bising kann. dah lah bahaya. haishh. bila la nak sedar diri dorg ni :3
Fauzi Noordin Fauzi Noordin 21 July, 2014
Xmain mercun. Main meriam ja....
Fatin Bella Fatin Bella 21 July, 2014
wahhh lagi dasattt :O