Kawen umur 23.


Mama suruh aku kawen umur 23? Gulp :3

Awalnyeeee maaaa. Kakak calon pun takde lagi ><' 

Mama siap cakap lagi kalau boleh tahun depan ( umur 22 ) dah bertunang ke pe. Perghhh. Mama ni biar benar. Hahaha.

Belajar pun tak hbs lagi. Kuikui. At least umur 23 tu bertunang umur 24 kawen tu takpelah gak. Bagi aku hbs belajar dlu. Sbb aku hbs belajar masa umur 23. Dalam bulan September gitu. Ha, elok lettuew bertunang ke kawen ke.

Bukan apa, mama ckp jgn jadi mcm dia. Kawen umur 26, 27 baru dapat aku. Kira mcm dah lambat lah utk seorang perempuan kawen. Uhuk uhuk.

Shoud I worry? Hurm. Kekdg bab gini buat aku risau. Yelaaa mama nak cecepat. Kesian pulak kt dia nnt. Kalau suruh adik aku kawen dlu takpe gak, dia dah ada steady girlfriend. Aku ni? Masih mencari2. Yg suruh aku masuk meminang dorg ada lah. hahaha.

Konklusinya? Tiada konklusi lagi. Hurm.

6 comments.. read them below or add one

Liza Licha Liza Licha 31 July, 2014
licha kahwin umo 24. haha. tu pun dh kira muda jugak
Fatin Bella Fatin Bella 31 July, 2014
Okay lettuew 24. Hihi
Lea IsNawi Lea IsNawi 01 August, 2014
okay dh tu umur 23 tahun kawen..ngeh3
Fatin Bella Fatin Bella 01 August, 2014
Calon takde lagi. Uhuk uhuk
Mawardi Yunus Mawardi Yunus 01 August, 2014
untungla nak kawin dah. eh kbai
Fatin Bella Fatin Bella 01 August, 2014
mana boleh kawen lagi. calon takde :3