Anak bongsu ke?


Kisah yang aku nak cerita ni kul 1 td. Aku nak bank in duet adik aku. Ada la sorg pokcik nih dok beratur belakang aku. Ringan pulak sembang tanya itu ini. Hurm. Layankan je lah. Kuikui.

Then, tetibe dia tanya "anak bongsu ke?" Aku pun jawab "taklah pakcik, saya anak sulung"

Dalam hati aku dok fikir, aku ni kecik sgt ke nampak mcm anak bongsu? Mungkin pendek la kot :3 hahaha

Tapi, mana2 punn dari zaman sekolah lagi org dok tanye aku ni anak bongsu ke. Dan aku pun menidakkan nye. Tapi kadang2 aku kelentong jgk lah kata anak bongsu. Saja suka-suka. Hehehe tapi tak selalu lahh :p

Kekadang aku ada terpikir gak, apa yg dorg tgk kt fizikal diri kita sampai org boleh tnye kita ni anak bongsu ke anak sulung. I wonder #MindBlowing 

1 comment... add one now

✿AINAA ROSEBERRY✿ ✿AINAA ROSEBERRY✿ 24 July, 2014
hahahaha comel sangat tuuuu.. eheks.. lau ena lak, org tak caya anak bongsu.. sob!