terganggu konsentrasi aku. hurm


Assalamualaikummm blogger! Selamat pagi! selamat hari selasa. ptg ni ada pasar malam kt kg baru. hehehe

parents bawak anak kecil dalam cinema? hurmm elok keeee? menangis2. jalan sana sini sepanjang dlm cinema. hewhew

semalam aku kt KLCC tgk wayang maleficent teman zie. there's one family yg bwk anak kecik dorg. sepanjang cerita tu, mak dia dok ke atas ke bawah kt tangga cinema sbb dok melayan anak dia yg baru dapat kaki. hurm. tak lama lepas tu baby tu nanges2. hurm. terganggu konsentrasi aku. haishhh.

pada aku, yg ada baby kecik2 setahun dua tu takya la bawak peg cinema. kang dia menangis mengganggu orang. naseb takde org yg complain. dah lah audio kuat. terkejut bebudak2 tu. 

kalau nak tgk punn, tgl la kt sape2. hurm. kesian kt org lain yg nak tgk cerita kt wayang mcm aku nih. hehehe.

konklusinya, bila nak buat sesuatu tu, pkir la orang lain jgk yeee :)

renung2kan dan selamat beramal. peace no war yo! ^^v

2 comments.. read them below or add one

Liza Licha Liza Licha 03 June, 2014
pernah jugak haritu tengok kartun ada parents bawa baby :) hihi..
Amirul Mokhtar Amirul Mokhtar 03 June, 2014
Movie x best pun. So x effect sgt haha