SELUDUP dan berpeluang menang RM15,000!



jom seludup! ehhh, seludup? seludup apa ni? ada apa dengan seludup? haaaa, meh sini aku nak bgtau korang. Astro akan menayangkan satu drama bersiri aksi cinta tak lama lagi.

Pada 25 June 2014, brtempat di Serai, KL Live. kt Kuala Lumpur. dekat dengan rumah sewa aku. so, aku berkesempatan untuk pergi ke press conference untuk cerita ni oleh Astro Malaysia dan Mastermind Group Sdn. Bhd. Drama bersiri aksi cinta ini diilhamkan oleh Jehan Miskin, penerbit eksekutif Mastermind Group da yang akan berlakon sekali dalam drama ni dan mempunyai 13 episod sahaja. Drama Seludup akan disiarkan di Astro Prima ( Saluran 105 ) dan insyaAllah akan ditayang dalam bulan disember tahun ni. 


mehh baca sinopsis drama ni nak bagi korang nmpk gambaran drama ni.

SELUDUP diilhamkan daripada kesedaran yang semakin meningkat di kalangan masyarakat mengenai perdagangan haram barangan SELUDUP, tiruan dan cetak rompak yang telah menjadi isu sosio-ekonomi di negara ini dan menjejaskan pendapatan, keselamatan dan kualiti hidup masyarakat. Drama ini berlatarbelakangkan situasi ekonomi semasa di mana naratifnya menceritakan tentang kesungguhan seorang lelaki biasa dalam mencegah jenayah daripada mengancam keamanan kampungnya. Skripnya berkisar tentang protagonis iaitu Amran – seorang lelaki muda daripada sebuah perkampungan nelayan kecil dan usahanya menentang sindiket penyeludupan yang menggunakan nelayan di kampung tersebut untuk menyeludup barangan melalui perairannya.


Syafie Naswip, Tiz Zaqyah, Jehan Miskin, Pekin Ibrahim, Namron, Raja Ilya. ni lah pelakon-pelakon yang terlibat dalam drama Seludup. wahhhh, hbat2 semuanya! 



jom tgk apa yang jadi masa dekat sidang media drama Seludup ni! :D


bloggers yang turut sama hadir ke press conference drama bersiri aksi cinta, Seludup! gambar kenangan gituewww :p

Seludup


ada bakat terpendam dalam lakonan? meh cepat meh cuba! boleh menang RM15,000! wow banyak tuuuu. rasa mcm nak cuba jgk! jom cuba sesama :D mcm mana nak ujibakat? senang jeeeee. skrip dah disediakan. korang just hafal skrip dan rakam video korang. mudah kan? kalau korang menang, korang berpeluang untuk berlakon sekali dengan dorg semua tuu. mana tahu satu hari nnt, korang boleh jadi sehebat dorang. nnt dah fofular jangan lupa aku taw :p hihi. 

 korang yang nak tahu lebih lanjut pasal drama Seludup ni, meh klik link bawah ni :


Facebook Seludup : facebook.com/Seludup

Instagram : Seludup

Online Casting @ Uji Bakat : bit.ly/Seludup

Post a Comment

0 Comments