nak duit?

Assalamualaikummm. hai semua! 

kalian sihat? buat apa pepetang gini? 



nak duit?

menabunglaaaaaa! :D hihi

actually menabung ni good habit. arwah nenek aku yg ajar aku menabung ni :'D rindu pulak kt dia. sedekahkan Al-fatihah ye kt dia korang :')

since kt matrik lagi aku amalkan menabung ni. setiap sem. tak pernah miss lagi dan masik lagi menabung smpi sekarang.

susah? susah ape nya. duet syiling yg korg dapat bila hbs jalan2, beli nasi lemak ke, mekdi ke, beli baju ke, boleh la simpan dalam tabung. lepas dah letak dalam tabung tu, jgn la pulak pepandai amek balik. nnt tak nampak hasil bila korang menabung tu..

lps tu hujung sem kira la duet yg korang simpan. haaaa, at least masa cuti takde lah korang bebel dok rumah je takde duet takley nak peg memana kannn. haaa, boleh la peg jenjalan dgn duet2 tu. 

tp, lagi bagus kalau korang simpan dalam bank. yelaa, sekarang barang makin mahal. kena la jimat cermat. jgn berjimba sgt :3 pesan utk diri sendiri sekali ni. hehehe

so, ape lagi. jom start menabung korang! :)

0 comment... add one now