Manusia ke binatang?

Astaghfirullahallazzimmmmm.

manusia ke binatang mak dia?

aku baru lepas tgk video adik firdaus budak OKU yang dikurung sampai kering. Ya Allah. sebak wehh sebak tgk video tuuu :'(

ni la jadinya bila dalam diri takde sifat kemanusiaan. 9 bulan kau kendong dia, lepas tu kau kurung dia? mak jenis ape kau ni? MasyaAllah.

serious aku marah. kau bagi lah alasan apa pun, takkan boleh diterima. darah daging kau, kau buat camtu. hurm.


sampai kering mcm ni dibuatnya. sanggupnya kau. sedangkan binatang yg takde akal pun sayangkan anak dia. ni kita yang ckup sifat ada akal Allah bagi buat mcm tu? naseb orang Jabatan Imigresen Negeri Sembilan buat ops bersepadu. kalau tak, aku taktwu la apa jadi kt budak ni.




Alasan kesempitan hidup?
tgk gaya make up tudung semua mcm mampu.
mungkin kesempitan otak nihh. anak OKU lagi la nak jaga.bukan dikurung2 camni. hurm


gambar firdaus masa tahun 2011. comel budaknya.

ada hikmah Allah panjangkan usia adik firdaus. Allah nak tunjuk masih ada lagi orang sekejam dan sezalim ni kt dunia ni. hurm.

semoga adik firdaus kembali sihat :')

0 comment... add one now