dah boleh kawen ni!

"Anak sulung?"

"ha'ah ( sambil senyum )"

"ooo patut la muda"

" eh cikguuuu, adik sayaaaa. (sengih2)"

hahahaha lawak k lawakkkk.

aku ingt cikgu tu tnya pasal aku, tu yg aku ckp angguk tu, rupanya tanya pasal adik aku. hahaha. lol. kejadian berlaku di SK Sri Serdang. aku peg amek report card adik aku yg kecik sekali. mama ayah keje.

then masa turun tangga, terserempak ngn kak zam, akak yg keje kt skola memandu. dia tanya "anak keeee?" aku jawab "tak lah kak zam, adikkk ni" hahahaha. masa amek report card skola agama pun sama, ustazah ingt aku ni mak dia. hahaha. layankan je laaa.

muka aku ni ada muka mak-mak ke? LOL. rasanya lepas dah kawen ni. hahaha. nak kawen mendenya, calon pun takde. perasan sgt kau ni fatin :3 hahaha

kfoineeeee, hbskan stdy dlu okayy. jgn nak gatai sgt ye dear self :p 


#SalamJumaat

1 comment... add one now