Pameran Antarabangsa Manuskrip Melayu


tadaaaaaaaaaa!

haaa, satu harini aku kt sini je. yelaaaaa esok exam kannn. ape lagi. stdy lahh. hahaha.

rupanya ada event lain kt sini. haaa kejap nak tunjuk gmba. 


haaaa, nmpk tak nmpk tak?

PAMERAN ANTARABANGSA MANUSKRIP MELAYU

macam2 ada kt sini wehh. event ni baru je start semalam. pameran ni diadakan selama 3 bulan. smpai 26 Ogos 2014. lama lagi tuuuu. Antara aktiviti harian kt sni ialah jualan buku, pertandingan instagram, kuiz dan cabutan bertuah n byk lagi. wahhh, menarik kan? jom la pergi ramai2 ajak semua orang :D

yang menariknya, pameran tu dalam perahu besar melayu, siap ada aircond lagi! hehehe.

entrance dia cantikk! siap dapat sticker lagi





ni ada gmbar2 apa yg ada kt pameran tu :










menarik kan?

jom pergi ramai-ramai! :)

0 comment... add one now