WELCOME RAMADHAN ^_^

Assalamualaikum and hyeeee to all blogger (:

sedar tak sedar dah nak hujung thn dah thn nie . 
tahniah kt korang sbb berjaya mengharungi 7 bln sblm nieh :D
hehe . 
AND
pejam celik pejam celik , ESOK insyaAllah dah nak puasa :D
macam tak percaya kan . 
masa berlalu dengan begitu pantas :')

sooo ,  welcome Ramadhan and RAYA . 
nieh yg excited nieh . HAHA
soo , azam puasa aku utk tahun nie ialah turunkan berat badan aku 2kg . 
HAHA . 
aku mampo ke tak ?
tgk je laaa akhir ramadhan nnt ye :D

guess what , nie la Ramadhan pertama aku tanpa parents ade :(
sdeyh gileee . hmmm . 
takpe la . 
gain new experience :D
excited nieh . 
target nak buat tarawih penoh thn nie :D
and tadarus la wehh :D
dah dftar name . 
group 12 kt matriks nieh
nieh pon 1st time . 
sgt excited (:
mlm nieh dah terawih kalau esok puasa  :D
yeaaayy ! 

Ya Allah,aku menanti Ramadhan penuh sabar dan debar. Alhamdulillah , Ramadhan makin hampir. Takdirkanlah aku mampu melalui sebulan penuh Ramadhan dengan kualiti dan kuantiti ibadah yang optimum :')


salam Ramadhan buat kalian semua .
^_^
.hugs.
takecare .
InsyaAllah .


p/s : ouh ya , aku ade exam selasa smpai khamis nie . wish me luck yea :D chaiyokk ! ^_^

4 comments.. read them below or add one

azam azam 31 July, 2011
salam ramadhan...salam singgah kenalan.....
follow awk,
follow jika sudi ye :)
fatin fuentebella fatin fuentebella 31 July, 2011
salam ramadhan jgk (:
terimakasih ^_^