dupdapdupdap

huh!
time aku tulis nie kul 7.30 pagi . tu bermkne result spm tnggal lagi bape jam je . sape tak cuak en result nak leluar . cuak dy ALLAH je yg tawu . kesian kan . ouh ya , kul 9 , sume CAQS akn bkumpul kt Mcd . nak discuss utk trip to melaka bln 4 nie . yeah . akhirnye , dpt pon travel . haha . pastu , sblom g melaka , kne jadi fasilitator utk camp BBSM . whoa , nie lagi best . mwahaha . bole buli2 junior aku :P haha ! kejam doe . 


ouh ya , aku rasww aku tdo tak nyenyak smlm , kalau ade sape txt aku smlm , mmg aku tak tdo smlm , naseb la mate bengkak . hahaha . em , aku tak jmpe ag nak pkai baju ape utk amek result nie . haha , smlm teros baring jea . dga lagu , tak larat ah . 


malam tadi byk msj goodluck aku dpt . Alhmdulillah , thanks semua ^_^ really appreciate it (: 


em , kalau nak twu pape pasal result aku , insyaALLAH jmpe aku kt facebook mlm nie yea . tapi kalau nak tnye , kt IM je la . segan lah . haha . aku mne pndai sgt pon . hmm . takpe . 


k la . nak g tenangkan diri jap , mandi , n bfst at mcd ^_^


mood - back to azam 2011 :D hehe , support me yeah !
dupdapdupdap

0 comment... add one now