FARINA BT OTHMAN

oh iena ,
terima kasih kerana mengedit blog akak yg tak seberapa nie . haha .
seriously akak fail na edit2 blog nie . haha . tulis je taw . haha . sengal doe .
thanks alot . SAYANG iena lah =D wee~

oh iena da n seangkatan dgnnye ,
nie edit2 blog akak nie , online , dah prepare tok PMR ? haha . ayok . dah nak dkt taw . hhaaha . stdy lbey2 sket . jangan online je lebih haha . result gempak akak blnje makan . haha . deal oke ?

tadi g IOI mall , bpk lah saket kaki aku jalan . tapi takde pon barang yang aku nak tu =.= adoi . penat je . takpe fatin , lps nie g mid pulak . haha . bole je lah .

adoi , ahad nie 6/2 insyaallah lah g rumah shawn , de CNY gathering . hahha mesti kne pegi . ade WAYNE . haha . gatal lah kau nie fatin =D ala , ape salahnye kan kan kan kan =P

oh ya , ade org ckp aku dah tembam sket ? duh ! oh no . no way . tak mungkin . kne jog la ari2 lps nie . haha . tp aku tgk oke je . haha . dah sebln aku jadi suri rumah . hmm . mmg bagos lah . online n buat keje rumah sekali . sambil menyelam minum air . kte kena manfaatkan masa yg terluang 9 bulan nie . haha .

em em em em , ckup lah sampai sini dlu kot . mlm nie online lambat sket kot . nak tgk cte CJ7 . haha . tak pena tgk ag nie  semangat terlebih haha . giloss .

k lah . adek aku nak gne pulak . ade keje konon . haha . k chaw ~
salam tc tata~

mood - kekenyangan (:
FARINA BT OTHMAN

0 comment... add one now