JAHAT .

Aku sudah serik bercinta
Kerna asyik berakhir dengan kecewa
Tapi sejak hadirnya dia
Semua sistem kawalan kini terdedah
Kepala kata jangan gelojoh (no)
Hati pula kata pergi (go baby go)
Benarkah cinta itu buta
Kerna tak nampak apa selain dia

Chorus

Aku aku
Bagaikan sudah terkena mantera cinta
Dari manakah kau datang menyerang
Diriku diriku
Yang disangka kebal
Oh jahatnya kamu
Jahatnya kamu
Engkau engkau
Penyebab diriku terigau-igau
Kini ku terbayangkanmu hampir setiap waktu
Ku mahu ku mahu denganmu selalu
Oh jahatnya kamu
Jahatnya kamu
Apa agaknya sudah jadi
Pada ikrar untuk tak bercinta lagi
Walaupun belum bersedia
Tapi hatiku mendesak dan menggesa

Ulang Chorus

Jahat budak jahat
Dah terkena
Terkena demam cinta
Jahat budak jahat
Dah terkena
Terkena demam cinta
Jahatnya kamu
Jahatnya kamu

Ulang Chorus

Oh jahatnya kamu
Jahatnya kamu



lagu nie aku tujukan khas untuk dia yang telah membuka hati aku balik setelah sekian lama aku single. huh ! gileee.knl pon about 1 week je . but then aku fall in love ngn dy . aura dy kuat doe . ingt kan taknak la cpl . kebal en , tapi still takley gak .tapi aku rase aku tak bertepuk sebelah tangan . tah la . tak nak terlalu mengharap . 

oh hari ni 6 haribulan 2011 . 
sekejap je 4 ari da sekolah . 
pagi nie pukul 8.10 , weather kt luar hujan n sgt sejuk kt sini .
rase cam taknak mandi je =D
hahahaha . 

mood - tak tentu hala .

JAHAT .

0 comment... add one now